Twoją pasją jest piękno. Odkąd byłaś małą dziewczynką, uwielbiałaś bawić się makijażem swojej mamy, a kiedy sama zaczęłaś nosić makijaż, Twoja pasja jeszcze się nasiliła. Teraz zastanawiasz się, czy nie przekształcić swojej pasji do urody w swój własny sklep internetowy... ale masz wątpliwości.
Przez głowę przebiegają Ci różne pytania: "czy to opłacalny pomysł na biznes?". "Czy ludzie będą kupować moje produkty?". Cóż, nigdy nie poznasz odpowiedzi na te pytania, dopóki nie wykonasz tego skoku wiary i nie podejmiesz się nowego przedsięwzięcia biznesowego. Na początku założenie sklepu internetowego może wydawać się nieco zniechęcające, ale jeśli spojrzymy na to, jak zakupy zmieniły się na przestrzeni dziesięcioleci, zauważymy, że sklepy internetowe są bardzo dochodowym przedsięwzięciem biznesowym.
Wystarczy spojrzeć na wszystkie rzeczy, które można kupić w Internecie:
Żywność
Ubrania
Meble
Samochody
Urządzenia
Świat handlu elektronicznego tak bardzo ułatwia robienie zakupów, że nie trzeba już nawet wychodzić z domu, aby je zrobić... ludzie mogą mieć dokładnie to, czego chcą, za pomocą jednego stuknięcia, kliknięcia lub przesunięcia palcem. Już samo to powinno sprawić, że poczujesz się całkiem dobrze, otwierając sklep internetowy z kosmetykami... statystyki pokazują, jak lukratywny jest przemysł kosmetyczny. Czy wiesz, że Allied Market Research przewiduje, że do 2022 roku wartość branży kosmetycznej osiągnie 430 miliardów dolarów? Jeśli te statystyki nie sprawią, że będziesz chciała otworzyć swój sklep, to co dopiero będzie?!
Nawet biorąc pod uwagę te niesamowite prognozy, jest kilka rzeczy, o których musisz wiedzieć, zanim wskoczysz do morza e-commerce bez kamizelki ratunkowej. Jeśli masz pomysł, pasję i zamiłowanie do piękna, z pewnością możesz otworzyć swój własny internetowy butik kosmetyczny... potrzebujesz tylko kilku wskazówek, od czego zacząć i co robić. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.
Stwórz swoją markę
Rozpoznawalność marki jest kluczem do rozpoczęcia działalności w branży e-commerce. Aby ją rozpoznać, musisz także zadbać o silny wizerunek. Pamiętaj, że celem jest, aby Twoja marka pracowała dla Ciebie, a nie przeciwko Tobie. Ponieważ Twoja firma działa w branży kosmetycznej, chcesz mieć pewność, że Twoja marka jest bezpośrednim odzwierciedleniem tego, co sprzedajesz.
Wielu początkujących przedsiębiorców popełnia błędy, które wynikają z niewłaściwego wyboru nazwy domeny. Wybierając niewłaściwą nazwę domeny, narażasz swój biznes na porażkę, zanim jeszcze zdążysz zacząć!
Wybierając nazwę domeny, musisz mieć na uwadze to, jaką nazwę wybierzesz i jej związek z produktami, które sprzedajesz. Jeśli sprzedajesz szminki i błyszczyki na swojej stronie, to nazwa domeny, taka jak "kissableshades.com", na przykład, będzie wielki dla swojej strony internetowej ... to pozwala potencjalnym klientom wiedzieć lub przynajmniej mieć pomysł, że strona ma coś wspólnego z ust i odcienie kolorów ust!
Ustal, czy chcesz sprzedawać czy odsprzedawać
Decyzja, czy chcesz sprzedawać własne produkty, czy odsprzedawać produkty znanych marek, jest jedną z pierwszych rzeczy, które musisz ustalić. Czy chcesz, aby Twoja strona była miejscem, w którym fanatycy piękna będą mogli kupić najlepiej sprzedające się marki, czy też chcesz promować własne produkty jako najgorętsze na rynku?
Możesz zrobić jedno i drugie i nadal odnosić sukcesy, ale jeśli sprzedajesz własne produkty kosmetyczne, musisz przeskoczyć przez pewne przeszkody. Musisz stworzyć i opracować własne receptury, co wymaga skorzystania z pomocy chemika kosmetycznego. Trzeba też upewnić się, że przestrzega się zasad i przepisów FDA oraz że posiada się odpowiednie zezwolenia na prowadzenie działalności w danym regionie.
Sprzedaż własnych produktów to zdecydowanie dużo, ale jest to jak najbardziej możliwe... Jak myślisz, jak niektóre z najlepiej sprzedających się marek zaczęły swoją działalność? Musieli gdzieś zacząć, prawda? Ty możesz zrobić to samo.
Przenieś swoją pasję na wyższy poziom. Brand Candie pomaga guru urody, fashionistkom i influencerom budować swoją markę. Zacznij tutaj: www.brandcandie.com
Określ swoją niszę rynkową
Wielu właścicieli firm e-commerce stara się sprzedawać coś dla każdego... to dobrze, ale nie ma nic złego w skupieniu się na sprzedaży dla konkretnego rynku! Zastanów się, kto będzie kupował Twoje produkty. Czy będą to pracujące mamy? Profesjonalne wizażystki? A może divy mody, które mają ograniczony budżet?
Musisz dowiedzieć się, kto będzie Twoim idealnym klientem i do niego skierować swoją ofertę. W dzisiejszych czasach jednym z popularnych aspektów urody, który zyskuje coraz większą popularność, są produkty kosmetyczne zawierające naturalne i organiczne składniki. Niezależnie od tego, czy masz własne produkty, czy sprzedajesz produkty znanych marek, możesz dotrzeć do klientów, którzy kupują tego typu kosmetyki.
Aby jeszcze bardziej zachęcić klientów, możesz wykorzystać kody promocyjne jako strategię marketingową. Jakby się zastanowić, kto nie lubi okazji? Każdy! Wykorzystanie kodów promocyjnych w Twojej firmie pozwala na przyciągnięcie większego ruchu na stronie, zwiększa świadomość marki (nad którą tak ciężko pracowałeś) i ma ogromny wpływ na to, co klient kupuje. Jeśli więc zdecydujesz się na wykorzystanie zalet kodów promocyjnych, będą Ci one dobrze służyć.
Pomyśl o oferowaniu pudełek subskrypcyjnych
Pudełka subskrypcyjne to trend, który z każdą chwilą staje się coraz bardziej popularny. Dla wszystkich miłośników piękna, subskrypcja marki kosmetycznej jest marzeniem. Dzięki niej klienci mogą stworzyć kolekcję produktów, które uwielbiają, a także zapoznać się z nowościami, które pojawiły się na rynku.
Pudełka subskrypcyjne będą więc korzystne nie tylko dla Twoich klientów, ale także dla Ciebie. Dlaczego? Ponieważ zapewni to źródło stałego dochodu dla Twojej firmy! Klienci subskrybują kolekcję produktów przez wiele miesięcy, dzięki czemu Twoja firma będzie osiągać coraz większe przychody.